- Assessment of the Development Level of Future Primary School Teachers’ Special Competences at the Universityполный текст (.pdf) / аннотация
- Efficiency of the Professional Development of a Teacher in the System of Further Training: Analysis of Educational Teachers’ Needsполный текст (.pdf) / аннотация
- Inclusive Education in Practice: Teachers’ Opinions and Needsполный текст (.pdf) / аннотация
- Восприятие дистанционного обучения некоторыми категориями взрослых в Украинеполный текст (.pdf) / аннотация
- Humanitarization of University Training by Means of Mediation: Problem Statementполный текст (.pdf) / аннотация
- CLIL Integration Issues and Distance Learning Technologiesполный текст (.pdf) / аннотация
- Practice-oriented Approach to Development of Leadership Competencies of Honors Students: the Project «The Territory of Intellectual and Liberal Inventions»полный текст (.pdf) / аннотация
- Исполнительные функции и осознанная саморегуляция как предикторы успешности обучения русскому языку в средней школеполный текст (.pdf) / аннотация
- Педагогические смыслы цифрового обучения в условиях пандемии Covid‑19: анализ кейсов отдельных восточно-европейских странполный текст (.pdf) / аннотация
- Promotion of Social Values Among Young People as a Pedagogical Ideology (a Case Study of Russia and Kazakhstan)полный текст (.pdf) / аннотация
- Цифровой след в образовательной среде как регулятор профориентации студентов на педагогическую профессиюполный текст (.pdf) / аннотация
- Взаимная интеграция информационно-математической подготовки инженеров в эпоху цифровизацииполный текст (.pdf) / аннотация
- Formation of Digital Competences of University Library Usersполный текст (.pdf) / аннотация