Журнал СФУ. Гуманитарные науки. 2012 5 (11)

  1. Source and Driving Forces for Development
    стр. 1525-1533; Elkonin, Boris D.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  2. Socio-Economic Development and the Next Generation: Five Transitions
    стр. 1534-1541; Froumin, Isak D.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  3. Development Pedagogy and the Theory of Recapitulation
    стр. 1542-1548; Davydov, Vasily V.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  4. Pedagogy of Development: a View from 2012 to 2001
    стр. 1549-1559; Kasprzhak, Anatoly G.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  5. Problems of Learning Motivation. The age Aspect
    стр. 1560-1569; Polivanova, Katerina N.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  6. Conflicts and Negotiations - Educational Content and Conditions for the Development
    стр. 1570-1582; Khasan, Boris I.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  7. Development Pedagogy - the Crisis of the Genre?
    стр. 1583-1592; Bolotov, Viktor A.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  8. The Ability to Study and Conflict Competence
    стр. 1593-1601; Ustus, Tatiana I.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  9. Play Activity of Preschool Children: Joint Play with Parents, Game Preferences and Favorite Toys
    стр. 1602-1616; Sobkin, Vladimir S.; Skobeltsina, Kseniya N.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  10. Methods of Moral Education in Various Pre-School Educational Programmes
    стр. 1617-1627; Smirnova, Elena O.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  11. Pedagogical Action in Educational Space of the Younger Pupils Schooling Activities
    стр. 1628-1638; Ostroverkh, Oksana S.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  12. The Essence of Adolescence and its Designing in Educational Environment
    стр. 1639-1659; Novopashina, Larisa A.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  13. Institutional Mechanisms and Conditions for the Transition to Independence and Responsibility. Adolescence as a Transition
    стр. 1660-1670; Sergomanov, Pavel A.; Vasilyeva, Natalia P.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  14. Processes of Professionalization of Teachers as the Technology of Education Quality Management
    стр. 1671-1684; Mitrofanov, Kirill G.; Vasilyeva, Natalia P.; Kozyreva, Elena Yu.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  15. Structure and Dynamics of Mental Health as a Developable Resource
    стр. 1685-1693; Fedorenko, Elena Y.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  16. Practical Psychologists Training: Difficulties and Prospects
    стр. 1694-1706; Pakhalyan, Victor E.
    полный текст (.pdf) / аннотация
  17. Using E-Portfolio in Vocational Education and Training
    стр. 1707-1713; Smolyaninova, Olga G.; Imanova, Olga A.; Bugakova, Olga Y.
    полный текст (.pdf) / аннотация